Data-integratie
Als groothandel heb je te maken met meerdere fabrikanten. Data komt van alle kanten en moet worden doorgestuurd naar allerlei kanalen. De informatie die fabrikanten meeleveren bij hun producten moet door naar de retailers. Ondersteun de retailer door deze informatie beschikbaar te stellen.
Verhoog de winstgevendheid van jouw groothandel
Zet benodigde informatie door naar retailers
Geef afnemers real-time inzicht in de levering van de bestelling
Retailers slaan steeds vaker de groothandel over doordat producten rechtstreeks vanuit de fabrikant worden geleverd. Als groothandel is het daardoor enorm belangrijk om toegevoegde waarde te creëren voor de retailer. Ondersteun de retailer door koppelingen te maken en data te integreren.
Als groothandel ben je de intermediair tussen de fabrikant en retailer. De fabrikant beheert productinformatie en de retailer heeft deze informatie nodig. Een koppeling met het Product Informatie Management (PIM) systeem maakt het mogelijk om productinformatie te beheren en naar de retailer te distribueren. Ondersteun de retailer met essentiële productinformatie. Zodat zij deze productinformatie kunnen doorzetten naar een app, website of webshop.
Breng de automatische afhandeling van logistieke, administratieve en financiële bedrijfsprocessen onder in één systeem en koppel deze aan jouw afnemers. Optimaliseer en automatiseer processen door data te integreren en verhoog daarmee de winstgevendheid van jouw onderneming.
Er zijn veel verschillende Payment Service Providers (bedrijven die online betaaloplossingen aanbieden), zoals iDEAL, creditcards, incasso’s en overschrijvingen. Alleen in Nederland zijn er al meer dan 20 verschillende partijen. Als groothandel wil je dat de betaalmethode aansluit bij de wensen en behoeften van jouw afnemers. Zorg ervoor dat de gewenste betaalmethodes zijn geïntegreerd en maak de koppeling met de geselecteerde Payment Service Providers.
Maak koppelingen met transporteurs en laat jouw afnemers real-time zien waar de bestelling is en op welke dag (inclusief tijd) de bestelling wordt geleverd. Afnemers kunnen de bestelling volgen en zijn er daardoor zeker van dat de bestelling wordt verwerkt en verstuurd. Retailers kunnen rekening houden met de levering en indien nodig hun klanten hierover informeren.
Wil je de supply chain optimaliseren en daarmee de relatie met jouw klanten versterken? We maken graag kennis met je!
Wij respecteren je privacy en gaan vertrouwelijk om met je data. Wil je weten hoe we dat doen?
Lees er over in onze privacy statement.